Hírek /
Hibátlan hétvégét produkált az U9-es csapat
Szerző: Hajós Krisztián | Dátum: 2021-10-07 00:00:42
Hétvégén hazai pályán fogadtuk az Illés Akadémiát és a Király SE-t. Mindkét csapat jó erőkből álló együttes. A csapatunk felszabadultan, bátran és jól játszott, és kellőképpen agresszív volt.

Országos Bozsik U-9 Észak-Nyugat, 3. forduló, Mosonmagyaróvár
Credobus Tehetségközpont U9 - Illés 3-2
Illés - Credobus Tehetségközpont U9 1-2
Hajós Krisztián, a Credobus Tehetségközpont U9-es edzője: „Az Illés Akadémia elleni két mérkőzésünkön, rendkívül küzdelmes, jó mérkőzés volt. Nagyon sok párharc volt, amit nagy arányban meg tudtunk nyerni és ebből építeni a támadásainkat. Sok labdát szereztünk ellenfél térfelén, amiből egyből tudtunk veszélyeztetni. Az Illésnek nem feküdt az agresszív játékunk, ilyen kis korosztályban kulcsszerep, hogy a párharcokat milyen arányban tudod megnyerni a mérkőzés folyamán.”
Credobus Tehetségközpont U9 - Király 3-1
Király - Credobus Tehetségközpont U9 0-2
Hajós Krisztián, a Credobus Tehetségközpont U9-es edzője: „A Király elleni két mérkőzésünkön abszolút uraltuk a játékot, minden szempontból föléjük tudtunk nőni, jól hoztuk játékba a labdát, akár kapus labdaindításból, akár oldalról elvégzett berúgásból. A játékosaim fejlődését jól mutatja, hogy az eddigi Király elleni mérkőzéseinken az ellenfél játéka dominált, ami viszont a hétvége folyamán megfordult.”
Tabella
1. | MTK Budapest | 16 |
2. | Gyirmót FC Győr | 13 |
3. | Kolorcity Kazincbarcika SC | 12 |
4. | PMFC | 12 |
5. | ETO FC Győr | 10 |
6. | FC Ajka | 10 |
7. | DVTK | 9 |
8. | Szeged-Csanád GA | 9 |
9. | BFC Siófok | 9 |
10. | Soroksár SC | 9 |
10. | Békéscsaba 1912 Előre | 8 |
12. | Szombathelyi Haladás | 8 |
13. | Tiszakécskei LC | 7 |
14. | Aqvital FC Csákvár | 7 |
15. | Szentlőrinc | 6 |
16. | Nyíregyháza Spartacus FC | 4 |
17. | HR-Rent Kozármisleny | 4 |
18. | Dorogi FC | 4 |
19. | Credobus Mosonmagyaróvár | 3 |
20. | Budafoki MTE | 3 |
Elérhetőség
H-9200 Mosonmagyaróvár, Wittmann Antal Park 1.
Telefon: +36 96/576-377
E-mail: